Integracja z iFirma

Transferlink pobierze listę przelewów z Twojego banku, a następnie połączy je z zamówieniami lub fakturami z iFirma. Automatycznie. Już nie musisz tracić na to czasu.

1. Połącz swój bank

Logowanie na Twoje konto bankowe odbywa się w sposób bezpieczny. Nie musisz nam podawać swojego hasła. Podczas wyrażania zgody na połączenie rachunku zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku. Po zalogowaniu będziesz mógł wybrać rachunki, do których udzielisz dostępu.

2. Aktywuj aplikację

Udostępniamy gotowe wtyczki do popularnych sklepów internetowych i programów do wystawiania faktur, takich jak iFirma. Jeśli korzystasz z dedykowanych rozwiązań możesz skorzystać z naszego API do własnej integracji.

3. Gotowe

Po wykryciu nowego przelewu spróbujemy go dopasować do zasobu z iFirma - np. zamówienia ze sklepu lub wystawionej faktury. Po dopasowaniu wyślemy Ci e-mail z linkiem do jego zatwierdzenia.

Co zyskasz dzięki Transferlink?

Oszczędność czasu

Historię wszystkich operacji na swoich kontach bankowych znajdziesz w jednym miejscu.

Szybsza realizacja

Przelewy zostaną automatycznie dopasowane do zasobu z iFirma, a ich status zostanie zmieniony na opłacony.

Unikanie pomyłek

Nasze algorytmy samoczynnie porównają kwoty transakcji, nazwę i adres nadawcy oraz tytuł przelewu.

Bezpieczeństwo

Komunikacja z bankami jest zabezpieczona protokołem SSL, a wszystkie dane są szyfrowane.

Masz więcej pytań?

  • Czy to jest bezpieczne?

    transferlink otrzymuje dane z Twojego banku tylko do odczytu. Nie mamy bezpośredniego dostępu do rachunku i nie możemy wykonywać na nim żadnych operacji. Wszystkie dane i transakcje są ściśle chronione i zabezpieczone w naszej bazie.

  • Jakie dane otrzyma transferlink?

    transferlink przechowuje tylko dane na temat przelewów przychodzących z wybranych przez Ciebie rachunków. Nie pobieramy informacji o Twoim saldzie ani o przelewach wychodzących.

  • Ile to kosztuje?

    Cennik naszych usług jest dostępny w zakładce Cennik. Możesz wypróbować transferlink bez zobowiązań przez 30 dni. Jeśli nie będziesz zadowlony nie musisz przedłużać abonamentu.

  • W jaki sposób dopasowujemy przelewy?

    Nasze algorytmy dopasowują tytuł przelew, nazwę kontrahenta, kwotę oraz datę płatności. Bez obaw - po każdym dopasowaniu wyślemy Ci e-mail i to Ty zdecydujesz czy oznaczyć dane zamówienie lub fakture jako opłaconą.

  • Czy mogę usunąć powiązanie z kontem?

    Tak, połączenie z kontem można usunąć w każdym momencie. Wystarczy, że odinstalujesz bank w panelu. Wszelkie przechowywane dane oraz historia powiązanych przelewów zostaną usunięte, a pozwolenie na odczyt danych z Twojego rachunku zostanie wycofane.

  • Jak transferlink komunikuje się z iFirma?

    Komunikacja z aplikacjami, takimi jak sklepy internetowe i programy do faktur, w tym z iFirma, oparta jest na bezpiecznym interfejsie API. Dostęp do interfejsu API możesz wygenerować w wybranej aplikacji. W panelu znajdziesz instrukcję integracji.

  • Jak często synchronizowane są przelewy z bankiem?

    Historia operacji z połączonych rachunków bankowych jest realizowana 3 razy dziennie, na ogół zaraz po sesji przelewów przychodzących Twojego banku. Informacje o tym kiedy nastąpi następna sesja znajdziesz w zakładce Płatności w panelu.

  • Mojej aplikacji nie ma na liście - co mogę zrobić?

    Jeśli nie posiadamy integracji z aplikacją z której skorzystasz - skontaktuj się z nami. Sprawdzimy możliwości i spróbujemy dodać jej obsługę. Możesz również skorzystać z naszego API do stworzenia własnej integracji.

Dzięki automatyzacji rozliczenia zamówień w naszym sklepie internetowym mamy więcej czasu na to co nas kręci. Szukamy nowych krojów i odpowiednich kolorów produktu.

Waldemar Kardasz - Kiowi

Testuj przez miesiąc za darmo!

Wypróbuj za darmo 30 dni bez opłat - bez karty kredytowej